Jun 12, 2009

Somn bizar

Friday, June 12, 2009 Posted by The Mood Reader 3 comments
Din depărtare o melodie suavă ce îneacă simţurile mă cheamă constant să-mi închid ochii şi uit de mine. Aproape că m-am simţit bolnavă dormind atâtea ore peste cele normale. Mintea mi-e la fel de grea ca atunci cînd te trezeşti după un somn lung şi greu şi nu mai ştii ce zi e, ce an e, ce cauţi acolo. Deşi aş zice că mai mereu sunt suspendată într-un spaţiu fantomatic, trasat de linii mânjite, neclare, totuşi, în ultimul timp resimt asta mai mult ca de obicei.

Nu-mi doresc decât să treacă timpul cât mai repede, să ştiu ce e real şi ce nu. Relaţii tulburi și obositoare. Oameni stranii pe care nu reuşesc să-i înţeleg până la capăt. Atâtea întrebări ce nu-şi găsesc răspuns. Până când atâtea incertitudini? Până când doar praf în vânt? Până când doar letargie şi inerţie?

Flyleaf - All Around Me

3 comments:

A friend said...

You will dear, you will...>:D<

ina said...

vacanta vine, o sa fie mai bine, zic eu... si eu am avut perioada mea in care numai la asta ma gandeam, cand naiba o sa se termine coma asta???
m-am mai dezmortit :D you will too.. pana atunci, "le vent nous portera"...

Rox said...

Daca reusesti sa gasesti ce lipsea din viata ta lemme know. De cand eram mica aveam ideea asta super wild ca as putea intra in coma vreo 6 luni pana cand toata asteptarea, durerea si in general frecusurile alea cotidiene o sa treaca si cand am sa ma trezesc am sa fiu cu totul altfel.